Bouwen aan een digitaal Helpcentrum


Help ons bouwen aan het nieuwe Helpcentrum

Wij zijn altijd bezig onze services en dienstverlening te evalueren en deze waar mogelijk te verbeteren. Zo ook onze service richting eigenaren. Een volgende stap hierin is een online Helpcentrum.


De tool hiervoor is inmiddels gebouwd en op het moment zijn we bezig hiervoor een structuur op te zetten. Het is dus nog work in progress! De volgende stap is het vullen met informatie.

Waarom een Helpcentrum

Het doel van dit Helpcentrum is het gemakkelijk beschikbaar stellen van informatie voor eigenaren. Wij beginnen daarom met de zogenoemde ‘veel gestelde vragen’ hierin op te nemen. Omdat wij deze tool voor uw gebruik aan het ontwikkelen zijn willen wij dit graag samen met u doen.

 

Bij deze roepen wij u dan ook op om ons te laten weten welke informatie en aspecten u graag in een Helpcentrum terug zou willen zien. U kunt al uw vragen en/of opmerkingen met betrekking tot het Helpcentrum aan ons mailen. Het gaat hierbij niet om actuele informatie of ontwikkelingen, deze zullen wij met u blijven delen via regelmatige blogberichten. Voor het restylen en upgraden van uw Classic of Bosvilla kunt u terecht op de desbetreffende restyle pagina’s.

 

De informatie en veelgestelde vragen worden opgedeeld in vijf hoofdcategorieƫn. Hier zullen diverse subcategorieƫn onder vallen, waar de info overzichtelijk en gemakkelijk is terug te vinden.

 

 

Angelique heeft bij haar terugkomst de nieuwe rol ‘Eigenaren service’ op zich genomen. Zij zal dit Helpcentrum dan ook voornamelijk gaan vullen en beheren.

 

Heeft u dus vragen, suggesties of opmerkingen waarvan u vindt dat ze in het online Helpcentrum opgenomen moeten worden, mail ons dan gerust.

Mail ons