De voorjaarsvakantie is gestart

Ondanks de vele maatregelen toch een gezellige bedoeling


Voorjaarsvakantie en vele nieuwe ontwikkelingen

Vanaf vrijdag start de voorjaarsvakantie. Door de maatregelen anders dan normaal. Ondanks dat is de bezetting bovenverwachting. Naast het restaurant staat ook ons entertainment team weer klaar om de vele kids een onvergetelijke vakantie te bezorgen.


 

Operationeel ondanks de maatregelen

Restaurant De Boskantine start vanaf de 12e weer met de bezorging van eten. Via het platform Obur kan er vanaf de bungalow worden besteld en wordt het eten op het gewenste tijdstip aan de deur bezorgd. Ook voor u als eigenaar kunt u genieten van deze service. Ga naar deze website en plaats direct uw bestelling.

Naast de horeca is ook ons animatieteam weer van de partij. Zij staan klaar om op gepaste wijze de vele kids op het park te vermaken tijdens hun vakantie. Met het aangepaste programma kunnen we door de dag heen aantrekkelijke activiteiten aanbieden. Helaas zijn de ouders hierbij niet welkom. Bekijk het volledige programma op onze parksite.

 

Animatie 2.0 – ‘Kids studio’

Op de achtergrond is de afgelopen maanden hard gewerkt aan een nieuwe eigentijdse invulling van de animatie. Vanaf 1 april a.s. zal de animatie in nieuwe vorm worden gepresenteerd. Deze transitie gaat samen met een vernieuwing van de ruimte, waarvoor een verbouwing is ingezet binnen het hoofdgebouw. Door deze wijziging zijn wij in staat animatie jaarrond te kunnen aanbieden en kunnen we de verwachtingen van de vele gezinnen die ons park bezoekt overtreffen. Met deze aanpassing schroeven we ons voorzieningenniveau verder omhoog. De komende periode zullen wij u inhoudelijk informeren over de wijzigingen binnen deze afdeling.

Nieuwe activiteitencentrum is bijna klaar

 

Gastenservice & Parksupport

Ook zal vanaf 1 maart a.s. de afdeling gastenservice wijzigen. De oorspronkelijke receptie wordt nu geheel losgekoppeld van de horeca. Tevens zal het werk van de gastenservice zich enkel gaan richten op verhuurgerelateerde zaken. Denk hierbij aan het maken van telefonische boekingen, het helpen van gasten via de chat, whatsapp of mail. Ook zal deze afdeling zich bezig houden met backoffice taken die te maken hebben met operationele zaken omtrent de verhuur, zoals huishoudelijke dienst planningen opstellen. De taken die wegvallen bij gastenservice zijn o.a. de reserveringen van voorzieningen (denk hierbij aan fietsverhuur, midgetgolf) en de minishop. Dit zal worden ondergebracht in onze ‘kiosk’, die fysiek verplaatst wordt naar het nieuwe activiteitencentrum.

Met deze aanpassing schroeven we ons voorzieningenniveau verder omhoog.

Naast gastenservice zal de afdeling zich ook bezighouden met ‘parksupport’. Dit houdt in dat het de organisatie gaat ondersteunen bij de afhandeling van diverse operationele processen. De verschillende rollen binnen onze organisatie zullen door deze veranderingen verschuiven. Binnenkort zullen wij u informeren over de consequenties die dit mogelijk voor u heeft.

 

Helpcentrum

Hoe zit het precies met de bungalow categorisering of de onderhoudsservices? Alle antwoorden op veelgestelde vragen vindt u terug op de FAQ pagina van het Helpcentrum.
Vragen over het Helpcentrum of mist u informatie? Onze eigenarenservice is te bereiken via:
E-mail: service@bungalowpark-hoenderloo.nl
Telefonisch: 055 378 1808
Whats App: 06 217 033 99

Bezoek het Helpcentrum