Alleen nog digitaal betalen

De afgelopen jaren werd er mede door corona steeds meer met pin afgerekend. O.a. voor de veiligheid van onze collega's hebben wij besloten vanaf deze week geen contant geld meer te accepteren. Men kan dus bij de gastenservice en in De Boskantine alleen nog digitaal betalen.


Hoewel er nog meer voordelen aan vast zitten hebben we dit besluit o.a. genomen uit veiligheidsoverwegingen. Er is dan ook geen cash geld meer aanwezig in ons hoofdgebouw. Omdat er inmiddels dus al erg veel gepind wordt en sinds kort ook via de app betaald wordt, is het eigenlijk een kleine stap om te maken. Na het op proef invoeren afgelopen week hebben wij geen negatieve reacties ontvangen, gasten en bezoekers zijn het gewend en vinden het prima.

 

Hoe kan men betalen

Buiten het pinnen kan er ook via mobiel bankieren betaald worden. Het gaat hier dan om bestellingen en reserveringen die gedaan worden via de parkapp. Hierin wordt direct afgerekend om de bestelling of reservering definitief te maken.

 

Heeft u nog vragen over het digitaal betalen dan horen wij dat graag.

Helpcentrum

Hoe zit het precies met schadeafhandeling of de verhuurafrekening? Alle antwoorden op veelgestelde vragen vindt u terug op de FAQ pagina van het Helpcentrum.

Vragen over het Helpcentrum? Onze eigenarenservice is op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur.
Telefonisch: 055 378 1808
Email: service@bungalowpark-hoenderloo.nl

Bezoek het Helpcentrum