Categorisering vervroegd

In juni berichten we u dat de categorisering - zoals ieder jaar - weer zou starten in november. O.a. de huidige levertijden van bouwmaterialen hebben geleid tot diverse overwegingen waarna we besloten hebben de categorisering te vervroegen naar september. Een nadere toelichting leest u hieronder.


Even kort

Hoe zat het ook al weer? Hieronder leest u de eerdere berichten terug mbt de categorisering:

Verbetervoorstellen

Op dit platform delen we het categoriseringsrapport zodat u zich kunt voorbereiden op de categorisering. Deze delen we altijd vooraf zodat u voor de aanvang van de categorisering aan de hand van de rapportvragen en puntentelling verbeteringen kunt doorvoeren. Echter krijgen wij van eigenaren toch nog vaak de vraag hoe ze de woning kunnen verbeteren om in een hogere categorie te komen. Vandaar dat wij vanaf dit jaar verbetervoorstellen gaan meesturen met het categoriseringsrapport. Hierbij kijken wij alleen naar het rapport en bekijken we op welke manier de bungalow het beste (met een zo efficiƫnt mogelijke investering) naar een hogere categorie te tillen is.

Verbeteren

Ook krijgen wij na de categorisering nog vaak aanvragen om werkzaamheden uit te voeren en verbeteringen door te voeren. Voorheen konden deze verbeteringen na november niet meer meegenomen worden in de definitieve categorisering. Maar het naar voren halen van de categorisering maakt het nu mogelijk om de nieuwe categorie – na verbeteringen- nog in het aankomende jaar in te laten gaan bij Roompot. Er is dus meer tijd om verbeteringen door te voeren.

Daarnaast moeten we in deze huidige markt op tijd starten met inkopen van tijd en materialen. Op de materialen zitten lange levertijden en uitvoerders willen de perioden vastleggen.

 

Verbeterplannen?

Had u al plannen gemaakt om verbeteringen aan te brengen in uw woning? Geen punt, deze nemen wij uiteraard mee in onze audit. De plannen die u heeft kunt u doorgeven via onderstaand formulier.

Geef de geplande verbeteringen door

Vragen

U kunt met uw vragen terecht bij onze eigenarenservice.

service@bungalowpark-hoenderloo.nl

055-3781808

Helpcentrum

Hoe zit het precies met schade afhandeling of de verhuurafrekening? Alle antwoorden op veelgestelde vragen vindt u terug in ons Helpcentrum.

Vragen over het Helpcentrum? Onze eigenarenservice is op werkdagen te bereiken tussen 09.00 en 17.00 uur.
Telefonisch: 055 378 1808
Email: service@bungalowpark-hoenderloo.nl

Bezoek het Helpcentrum