Televisie update

Tijdens afgelopen ALV is er gesproken over de kwaliteit van het televisiesignaal en over het zenderaanbod. Graag geven wij daar een update over.


Kwaliteit en storingen televisie signaal

Begin juli hebben wij u uitgenodigd om een enquête in te vullen om zodoende een beter beeld te krijgen van de televisie storing(en) op ons park. Dank voor uw input!

 

 

Kwaliteit signaal

Een opmerking die met regelmaat terug komt in de resultaten van de enquête is het (tijdelijk) wegvallen van het tv signaal. De leverancier van onze hardware heeft onze apparatuur gecontroleerd en enkele aanpassingen gedaan en reparaties verricht waardoor het signaal nu stabieler is.

 

Samsung storing

Wij hebben kunnen achterhalen hoe de storingsmelding op de samsung televisies kan worden weggenomen. Door een ander land in te stellen in de antenne optie’s, zal de melding “de zender heeft de signaal gegevens gewijzigd. De DTV scan wordt gestart om de gegevens bij te werken” niet meer terug komen.

 

De exacte oorzaak van deze melding is vooralsnog niet bekend, vermoedelijk heeft het te maken met de signaalsterkte op bepaalde zenders vanuit de provider, maar dit kunnen wij niet bevestigen. De provider heeft aangegeven hier niets in te kunnen betekenen voor ons.

 

In deze FAQ leest u hoe u de instellingen van uw Samsung tv wijzigt. Komende wissels zullen wij alle Samsung televisies in verhuur bungalows voorzien van de nieuwe instellingen.

 

Heeft u hulp nodig bij het instellen van uw Samsung tv? Neem dan contact met ons op via 055 378 1808 .

 

Inventarisatie zenderaanbod

Naast het inventariseren van storingen, hebben wij ook uitgevraagd wat de wensen zijn van eigenaren en gasten als het gaat om het zender aanbod.

 

Uit het onderzoek blijkt dat 67,6% van de respondenten tevreden is over het zenderaanbod. 32,4% ziet ruimte voor verbetering. Voornamelijk de Engelse zenders en sportzenders worden gemist. Wij hebben onze provider gevraagd naar de mogelijkheden tot uitbreiding en daarbij komende kosten. Zodra er meer bekend is zullen wij u hierover informeren.

Helpcentrum

Hoe zit het precies met de bungalow categorisering of de onderhoudsservices? Alle antwoorden op veelgestelde vragen vindt u terug op de FAQ pagina van het Helpcentrum.
Vragen over het Helpcentrum? Onze eigenarenservice is te bereiken via:

E-mail: service@bungalowpark-hoenderloo.nl
Telefonisch: 055 378 1808
Whats App: 06 217 033 99

Bezoek het Helpcentrum