CV onderhoudsabonnement

Verhuurt u uw bungalow niet, maar wilt u wel graag meedoen het collectieve C.V. onderhoud? Dan kan! Schijf u in via onderstaand formulier en u zult per 1 januari deelnemen aan het abonnement voor de duur van (minimaal) 2 jaar (24 maanden).

Wat houdt het C.V. onderhoud in?

Eens per 24 maanden zal er onderhoud worden uitgevoerd aan de C.V. installatie van uw bungalow. Dit onderhoud gebeurt volgens de voorschriften van de fabrikant. Zodra de planning van het werk bekend is zullen wij u hierover informeren. De arbeid en materiaal zitten in de prijs van het abonnement.

 

Wat houdt service in?

Mocht er een storing optreden aan uw C.V. installatie, neemt u contact op met de receptie (of buiten openingstijden met de storingsdienst 055 378 1288) waarna, na een aantal standaard checks, de installateur zal worden ingeschakeld. Zij zullen er alles aan doen om binnen 4 uur op locatie aanwezig te zijn en zorgen voor een snelle oplossing. De arbeid en materiaal zitten in de prijs van het abonnement.

 

Meedoen als niet verhurende eigenaar? Dat kan!

Verhuurt u uw bungalow niet, maar wilt u wel graag meedoen het collectieve C.V. onderhoud? Dan kan! Schijf u in via onderstaand formulier en u zult per 1 januari deelnemen aan het abonnement voor de duur van (minimaal) 2 jaar (24 maanden).

>> schrijf u in via dit formulier <<

 

Zie hier de uitsluitingen en voorwaarden

(*) Onderstaande werkzaamheden en/of leveringen zijn uitgesloten van de overeenkomst en worden in rekening gebracht.

  • Schades en reparaties ten gevolge van spanningsuitval;
  • schades en reparaties ten gevolge van invloeden van buitenaf, zoals blikseminslag en klimaatinvloeden;
  • schades en reparaties ten gevolge van moedwillige vernieling en/of zelfwerkzaamheden;
  • Reparaties aan installaties, welke ten gevolge van lekkende warm waterkranen niet of onvoldoende functioneren;
  • Reparaties en werkzaamheden aan weggewerkte leidingen, alsook vervanging van deze leidingen (niet zichtbare leidingen).
  • Reparaties en werkzaamheden aan installaties, waarin asbest voorkomt, in welke vorm dan ook, voor zover een risico bestaat op het vrijkomen van asbeststof;
  • Reparaties en werkzaamheden aan installaties, welke ten gevolge van wijzigingen aan de woning, c.q. renovatie na de inwerkingtreding van deze overeenkomst, niet meer aan de gestelde eisen voldoen;
  • Reparaties en werkzaamheden aan installaties welke na het eerste bezoek van de installateur verborgen gebreken tonen, zoals onvolkomen uitgevoerde verbindingen, capaciteitsproblemen en ontwerpfouten.
  • Vervanging van de gehele installaties
  • Indien de voor het onderhoud of het opheffen van storingen benodigde onderdelen en materialen niet langer verkrijgbaar zijn, zal de installateur extra kosten welke gemoeid zijn met het aanpassen van de installatie, na voorafgaand akkoord van de opdrachtgever, in rekening brengen.
  • Reparaties ten gevolge van gevaarlijke situaties die ontstaan aan de rookgasafvoer, doordat deze ouder is dan 15 jaar of doordat deze verkeerd gemonteerd is.
  • Wanneer de kosten van een reparatie van een installatie niet opwegen tegen de economische waarde zal deze installatie na voorafgaande goedkeuring van de opdrachtgever vervangen worden.
  • Reparaties aan binnenhuisinstallatie (radiatoren en C.V. – leidingen)
  • Storingen en reparaties aan toestellen met een leeftijd vanaf 16 jaar.
  • Het abonnement loopt stilzwijgend door na 2 jaar, mits er één maand van te voren per email wordt opgezegd.
  • Indien de C.V. ketel ouders is dan 16 jaar zal het contract automatisch worden omgezet in een ‘Onderhoudscontract’. Dit onderhoudscontract kost 82,50 euro per jaar incl. BTW. De volgende werkzaamheden vallen binnen dit contract;
    • Het aannemen en opvolging van eerste lijn storing
    • Beschikbaarheid van Feenstra storingsmonteurs binnen 4 uur na oproep
    • Eens in de 2 jaar opgenomen in Preventief Onderhoudsplanning
    • Voorrijkosten inclusief, materiaal en arbeidsloon apart in rekening gebracht.