Schade aan de bungalow

Wat gebeurt er in gevallen van schade in of aan de bungalow?

Wanneer een gast schade heeft veroorzaakt in of aan de bungalow, wordt dit op de dag van vertrek geconstateerd door onze huishoudelijke dienst. Wij gaan vervolgens zelf de schade bekijken om deze vast te stellen, eventueel foto’s te maken en de kosten te berekenen.

Vervolgens nemen wij contact op met de gast. Wij melden dat wij een schade hebben geconstateerd en dat de kosten hiervan worden verrekend met de borg. Tevens nemen wij contact op met Roompot om de kosten in te houden van de borg.

 

Wat als de kosten van de schade hoger zijn dan de borg van €65,-?

In dit geval brengen wij de kosten bij de gast in rekening via een factuur. Wanneer wij hier geen geen gehoor aan wordt gegeven sturen wij een herinnering en nemen wij (nogmaals) telefonisch contact op met de gast.

Wanneer een gast weigert te betalen is het in de verhuurovereenkomst opgenomen dat de kosten voor rekening zijn van de eigenaar van de bungalow.