Yep, ze is er weer!


Terug van (heeeel even) weggeweest…

In een vorig bericht heeft u kunnen lezen dat Angelique besloten had om ons te gaan verlaten. Ze had ambities en wilde wat andere werkzaamheden op zich nemen, wel vond ze het (net als wij) erg jammer om ons bedrijf én alle collega's achter zich te laten.


 

Na een aantal dagen bij haar nieuwe baas aan de slag te zijn geweest kwam zij tot de conclusie dat deze baan toch niet helemaal was wat zij voor ogen had. Ze twijfelde en belde ons op: na een goed gesprek zijn we samen tot het besluit gekomen om haar contract voort te zetten.

 

 

Eigenaren service

Omdat Angelique de ambitie heeft om een grotere diversiteit aan werkzaamheden op zich te nemen hebben wij besloten haar hierin tegemoet te komen. Intern zal zij dan ook meer (administratieve) rollen op het gebied van gasten service op zich gaan nemen. Daarnaast zal zij de belangrijke rol ‘eigenaren service’ gaan vervullen.

Wij krijgen erg veel vragen vanuit eigenaren en merken dat wij niet altijd in de gelegenheid deze snel en adequaat genoeg te kunnen beantwoorden. Angelique zal dan ook zorg gaan dragen voor de opvolging, bewaking en correcte afhandeling van eigenaren vragen. Tevens behoort het afhandelen van facilitaire orders, het samenstellen en verzenden van de verhuurafrekening hiertoe. Daarnaast zal zij het nieuwe ‘Helpcentrum‘ op het eigenaren platform gaan beheren.

Kortom: wij zijn blij dat we Angelique, met al haar kennis en kunde hebben kunnen behouden!