Wijzigingen procedure eigenarenboeking

Met de overname door Roompot wijzigen er hier en daar een aantal procedures. Ook wat betreft eigen boekingen in uw woning.


Eindschoonmaak

Vanaf heden wordt er standaard een eindschoonmaak toegevoegd aan een eigenarenboeking. In de ‘Mijn Roompot’ omgeving kunt u deze direct afrekenen. Hier krijgt u dan geen nota meer van tijdens de kwartaalafrekening, dit is ook niet meer mogelijk.

Wanneer u als eigenaar geen gebruik van wilt maken van de schoonmaak, kunt u dit aangeven in het opmerkingsveld tijdens uw boekingsproces. De eerste bevestiging is dan alsnog met deze kosten in de reservering verwerkt. Iedere 3 dagen worden de opmerkingen in de eigenaren reserveringen gecontroleerd. Zodra het verzoek verwerkt is ontvangt u een nieuwe bevestiging waarin deze kosten zijn komen te vervallen.U kunt de kosten inzien via uw eigenarenwebsite van Roompot bij tab ‘Mijn boekingen’. Wanneer u de reservering heeft geopend, kunt u bij de tab ‘betalingsoverzicht’ inzien of de kosten zijn verwijderd. U kunt hier ook de betaling verwerken.

Vroege incheck

Roompot werkt daarnaast met een betaalde vroege incheck voor eigenaren. Deze kunt u zelf toevoegen in Mijn Roompot, mocht dit niet lukken kunnen de collega’s van de receptie dit ook toevoegen aan de boeking.

De kosten voor een vroege incheck zijn seizoensgebonden en kunt u hier terugvinden.

 

Vragen

Heeft u hier nog vragen over kunt u terecht bij de Roompot eigenarenservice via: eigenarenservice@roompot.nl

Helpcentrum

Hoe zit het precies met de bungalow categorisering of de verhuurafrekening? Alle antwoorden op veelgestelde vragen vindt u terug in ons Helpcentrum.

Vragen voor de eigenarenservice van Roompot?
eigenarenservice@roompot.nl

Bezoek het Helpcentrum